نیما نیما ، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

فوتو وبلاگ عسل پسر

♥ تولدت مبارک عزیزم♥

1392/2/13 20:26
نویسنده : مامان و بابا
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

نیما عسل من

اصلا باورم نمیشه که به این زودی یکســـــــــــــال گذشت

چقدر زود گذشت

پارسال همین موقع ها بود که بعد از کلی دعا خوندن خوابیدم

ملیحه و نرگس و لیلای عزیزم هم هر سه تایی با اس ام اس های خوبشون بهم دلگرمی دادن و تا آخرین لحظه همراهم بودن،هیچ وقت فکر نمی کردم که دوستان به این خوبی گیرم بیاد اونم توی دنیای مجازی!!!

چقدر روز خوبی بود و چقدر منتظر دیدنت بودم

چقدر بی تجربه و خام بودم و چقدر از بچه داری می ترسیدم،خدا رو شکر می کنم که بابای مهربونی داری که با صبر و مهربونی بیش از حد و بی دریغش حتی یک لحظه هم من رو تنها نگذاشت ،با تمام وجود همراهم بود و اگر کمک های اون نبود کم میاوردم.

خدا رو شکر می کنم که تو وارد زندگیمون شدی عزیزم و امیدوارم که همیشه شاد باشی عشق من.

دوستت دارم

مامانی

 

http://www.niniweblog.com/upl/nimaasal/13674505512.jpg?55

 

http://www.niniweblog.com/upl/nimaasal/13675965717.jpg?7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمدرضا
12 اردیبهشت 92 3:57
سلام خاله جونی روزت مبارک
میشه به وبلاگم یا لینک زیر بیایید و بهم رای با امتیاز 5 رو بدید آخه فقط 4 روز مونده رای کم دارم خواهش میکنم دلمو نشکن. مرسییییییییی
راستی اسمم رو باید تو حروف سین جستجو کنید.
سید محمدرضا غفاری مرسییی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


عزیزم من توی نی نی سایت تایپیکتونو دیدم و رای دادم
مامان آیهان کوچولو
12 اردیبهشت 92 12:38
نیما جون تولدت مبارک
نرگس
12 اردیبهشت 92 12:40
مهربونم: الهی همیشه تندرست و شاد و سلامت باشیو به آرزوهای قشنگت برسی
سحر مامی ارتین
12 اردیبهشت 92 15:06
سلام سارا جونم .اولا خیلی دلم واست تنگ شده هر چی بهت اس میدم نمیرسه بهت. تولد گل پسر نیمایی عزیزم مبارک.ایشالله 120 ساله بشه زیر سایه پدر و مادر.بوسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنونم سحر جون
شماره جدیدمو برات می فرستم
مامان سونیا
12 اردیبهشت 92 17:00
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}



تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک



مرسی خاله
شیما
12 اردیبهشت 92 18:01
تولد تولد تولدت مبارک.......

ایشالا 120 ساله بشی خوشکل خاله.دوست دارم


ممنونم خاله شیما
مامان دوقلوها
13 اردیبهشت 92 4:27
تولدت مبارک گلم انشاا.. همیشه شاد و تندرست باشی
راستی مامانی به سارا و ثنا رای دادین؟


مممنون
بـــــــــــله به اون دوتا ناز نازی رای دادم
مهناز(مامان رادمهر)
14 اردیبهشت 92 13:08
نیما گلی جون تولدت مبارک عزیزم
ایشالا 120 ساله بشی و با خوبی و خوشی در کنار مامان و بابا


تشکر خاله مهناز جونم