نیما نیما ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

فوتو وبلاگ عسل پسر

نیما در 15 ماه و 23 روزگییش اینکارهارو می کنه و این حرفها رو میزنه:

1392/6/5 18:04
نویسنده : مامان و بابا
445 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر عزیزم می دونم که اینجا رو برات کردم فوتو وبلاگ اما بهتر دیدم هر از گاهی هم برات بنویسم

خواستم برات بنویسم این روزها چه کلماتی می گی  تا این روزهای خوش از یادم نره

نمیدونی  من و بابایی چه کیفی می کنیم وقتی میبینیم داری حرف میزنی و صدامون می کنی عشق من

کلمه هایی که میگی:

آبَ(آب)

مامان

بابا

من

عمه

دای دایی(دایی)

بَبو

ترسیدما

اموم(تموم)

افت(رفت)

مَد(اومد)

کوَخ(یخ) جوجوی من آخه یخ گفتن که ساده تره

مَمَم(غذا و شیر)

ما(ماست)

دیددید(ماشین)

حموم

آببازی این کلمه رو دقیقا همینطوری میگی

تاب

جوجه

طوطی

هاپو(سگ)

توپ

مو

دس(دست)

چش(چشم)

پا

دَدَ(بیرون رفتن)

اورا(جوراف)

کَش(کفش)

پا(دمپایی)

ماه

گین(نگین)

نیما

جدیدا جمله های کوتاه میگی مثل:

مامان اومد،

بابا اومد ،

مامان رفت،

بابا رفت

و یه کار خوشکل دیگه ات اینه که شعر تاب تاب عباسی رو میخونی

تاب تاب نانانا

نانانا

که فقط تاب تابشو  میتونی بگی و بقیشو مثل خود شعر آهنگشو میزنی

هر وقت با من کار داری با صدای بلند می گی مــــــــــــامــــــــــــــــان و  وقتی حوصله نداری میگی مــــــــامـــــــــــائو و به بله گفتن هم راضی نیستی و اینقدر صدام می کنی تا بگم جاااااااااااان.

امان از اینکه یه پتو یا ملحفه جایی ببینی سریع میکشی میاریش میگی تاب تاب یعنی منو بگذارید توش تا تاب بخورم

خیلی خوششمزه ای

صدای بعضی حیواناتو در میاری مثل

صدای سگ

صدای گربه

صدای الاغ

صدای جوجه

صدای ببعی

صدای زنبور

صدای شیر که اولین صدایی بود که یاد گرفتی

و صدای هواپیما

صدای ماشین

صدای موتور

و ادای پروانه رو در میاری و دستاتو باز می کنی و میگی بال بال

و وقتی سوار اسباب بازیهات میشی ادای اسبو در میاری و پیتیکو می کنی

و ...

 خیلی کارهای دیگه که هرروز بهشون اضافه میشه عزیزکم

خلاصه اینکه برای اداهات میمیرم و عاشقتم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)